SCHIMBURI / RETURNĂRI

CUM SE FACE SCHIMBUL PRODUSELOR?

Schimbul produselor în 30 de zile:

1) Plasați o nouă comandă pentru produsele pe care le doriți în locul celor care nu le doriți și scrieți în comentariul comenzii ”înlocuirea comenzii cu numărul: *numărul comenzii originale*”. La transport, selectați Packeta și alegeți plata prin transfer bancar (bineînțeles că nu veți plăti nimic), NU ne trimiteți banii.

2) Împachetați cu atenție produsele nefolosite cu o copie a facturii (sau scrieți numele dumneavoastră și numărul de comandă pe o hârtie). Vă rugăm să împachetați produsele astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului. Pentru asta vă recomandăm să utilizați de exemplu: folie de ambalare, hârtie, pungă de plastic sau cutii mai mari.

3) Trimiteți produsele ambalate:

  • Gratuit la filială Packeta (care detin Serviciul de asistență pentru reclamații) cu codul:  Donlemme.ro - 96206711

 

  • Sau prin orice altă metodă de livrare (Cargus, FanCourier, sau Posta* etc.)  la adresa (costul suportat de client):

    Packeta Romania s.r.l.
    Donlemme.ro - 96206711
    Strada Virginia Nr. 4
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

    *În cazul Poștei Române, retururile trebuie livrate exclusiv prin intermediul serviciului Prioripost, care este singurul care permite livrarea la adresă

 

4) În niciun caz nu trebuie să trimiteți produselecu plata ramburs! În acest caz, coletul nu va fi preluat! (Prin urmare, recomandăm trimiterea produselor cu asigurarea prețului întreg).

5) Informați-ne prin e-mail la info@donlemme.ro că trimiteți produsele la schimb.


Imediat ce primim pachetul, încercăm să procesăm schimbul cât mai curând posibil.

 

CUM SE FACE RETURUL PRODUSELOR?

Procedura de returnare a produselor în termen de 30 de zile:

1) Împachetați cu atenție produsele nefolosite astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului. Pentru asta vă recomandăm să utilizați de exemplu: folie de ambalare, hârtie, pungă de plastic sau cutii mai mari.

2) Va rugam sa atașați copia facturii, numărul de comandă cat și IBAN-ul dvs. pentru a vi se returna banii și scrieți-ne in mailul info@donlemme.ro

Trimiteți produsele ambalate:

  • Gratuit la filială Packeta  (care detin Serviciul de asistență pentru reclamații) cu codul:  Donlemme.ro - 96206711

 

  • Sau prin orice altă metodă de livrare (Cargus, FanCourier, sau Posta* etc.) la adresa de mai jos (costul suportat de client):

    Packeta Romania s.r.l.
    Donlemme.ro - 96206711
    Strada Virginia Nr. 4
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

*În cazul Poștei Române, retururile trebuie livrate exclusiv prin intermediul serviciului Prioripost, care este singurul care permite livrarea la adresă.


3) În niciun caz nu trebuie să trimiteți produsele cu plata ramburs! În acest caz, coletul nu va fi preluat! (Prin urmare, recomandăm trimiterea produselor cu asigurarea prețului întreg).


 

 

Visit Donlemme.ro on ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.