Returul produselor

 

CUM SE FACE RETURUL PRODUSELOR?

Procedura de returnare a produselor în termen de 30 de zile:

1) Împachetați cu atenție produsele nefolosite astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului. Pentru asta vă recomandăm să utilizați de exemplu: folie de ambalare, hârtie, pungă de plastic sau cutii mai mari. Atașați în colet de asemenea numarul comenzii Dvs. scris pe o hartie sau numele pe care a fost creată comanda. 

2) Va rugăm să ne informați pe mailul info@donlemme.ro atașând numărul de comandă cat și IBAN-ul* Dvs. pentru a vi se returna banii

 

Trimiteți produsele ambalate:

  • Gratuit la filială Packeta  (care detin Serviciul de asistență pentru reclamații) cu codul:  Donlemme.ro - 96206711

 

  • Sau prin orice altă metodă de livrare (Cargus, FanCourier, sau Posta* etc.) la adresa de mai jos (costul suportat de client):

    Packeta Romania s.r.l.
    Donlemme.ro - 96206711
    Strada Virginia Nr. 4
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

*Nu trimitem bani pe Revolt. 
*În cazul Poștei Române, retururile trebuie livrate exclusiv prin intermediul serviciului Prioripost, care este singurul care permite livrarea la adresă.

3) În niciun caz nu trebuie să trimiteți produsele cu plata ramburs! În acest caz, coletul nu va fi preluat! (Prin urmare, recomandăm trimiterea produselor cu asigurarea prețului întreg).